22 Mart 2017 Çarşamba

*Dark Nlp*

Nlp nin en karanlık ve tehlikeli olan kısımlarıdır. Nlp zihni kontrol etmek için kullanılan ve birçok gelişimci için mükemmel başarıya ulaştıran bir tekniktir.

Dark nlp  birçok farklı amaç için kullanılabilir ve her seferinde yüksek oranda başarıya ulaştırır.

Dark nlp yöntemi ile herhangi birini transa sokabilir, depresyona sokabilir, onda baş ağrısına sebep olabilir, bir düşünceyi zorla empoze edebilir, kişiyi yönetebilir ve hatta onu ölüme ikna edebilirsiniz.

Dark nlp nin sonuçları genelde tehlikelidir. Uygulanan kişi size zarar verme eğilimindede bulunabilir aslında dark nlp ateşle maşasız oynamak gibidir.

Dark nlp uygulanacak kişiyi öncelikle uyutmanız gerekir buradaki uyutmaktan kastım amacınızı belli etmeden onun farkındalığı ile oynayıp kafasını karıştırmak. Onun zihni üzerinde küçük bir illüzyon yapabilirsiniz.

Örneğin bir kişiyi başarısız olduğuna inandırmak istiyorsak önce onun kafasını karıştırmakla başlayabiliriz işe.
Ona " hayatta en çok gurur duyduğun başarın nedir? Hangi başarıların seni ileriye taşıyor?" Vb. sorular sorarak önce savunmasını kırabiliriz. Savunmasız bir şekilde başarılarından övgüyle bahsettikten sonra da " Birde başaramadıklarını düşün. Başardıklarının onlar yanında ne kadar basit şeyler olduğunu görüyormusun? Birçok insan daha başarılı işler yapıyor ama sen bununla övünüyorsun! Diğer insanlar senin başaramadıklarını başarıyorlar ama sen kendi iç dünyanda küçük zaferlerinle övünüyorsun" diyerek onun kafasını karıştırabilirsiniz. Bunu yaptığınız zaman ne zaman yaptıklarını düşünse kendini yetersiz hissedecek onları başarı olarak görmeyecek hatta içinde bir korku oluşacak ve yeni başarılar için çalışmaktan vazgeçecektir.

Bazende alakası olmayan cümleler kurarak insanları etkileyebilirsiniz. Ben genellikle dişileri kontrol etmek için kullanıyorum bunu . Örneğin yeni tanıştığım bir dişiye " bana güven ve sevgiden bahset" cümlesini kuruyorum. Genellikle ilk seferde üst anlamını dahi anlayıp cevaplarken zorlanıyorlar çünkü alt anlamı çok çabuk bilinçaltlarına ulaşıyor ve kafalarını karıştırıyor. Sorunuza verdiği cevap ne olursa olsun altbilinci asıl mesajı almıştır " bana güven ve sev "

Dark nlp uygularken karşıdakini söylediklerinizin doğru olduğuna inandırmak önemlidir. Bunun için öncelikle kendiniz inanmanız gerekiyor çünkü siz kendinize inanmazsanız bir başkasıda inanmayacaktır.

Dark nlp tamamen bilinçaltına verdiğinizdir.

Önce bilinçaltının kapılarını açmanız lazım şaşırtarak kafasını karıştırarak kapıları açabilirsiniz.
Ben genellikle dark nlp ye başlamadan önce şaşırtmak için kısa bir süre bilmediği bir konu hakkında konuşmayı ve kafasını karıştırmayı bunu yaparken aynı anda sanki o kişi anlattığım konuyu zaten biliyormuş gibi davranarak peşpeşe evet cevabı alacak sorular yönlendirmeyi ve bir süre benim fikirlerime katılmasını sağlıyorum. Hemen sonra ise karşımdaki kişiye hissettirmeden dark nlp yi uygulamaya başlıyorum. Böylece bilinçaltı savunmasız kalıyor beni kabul ediyor ve ben içeriye istediğim aşıyı yaptıktan sonra çıkıyorum.


En sevdiğim yöntemlerden biri olan bilinçaltına obje ekme tekniğini anlatayım
çok etkili bir tekniktir. sevgilinizi karanlık, ışıkların loş olduğu bir ortama sokun,
sizin ve onun rahat hissedebileceği bir yere uzanın.
genellikle bu tekniğin en etkili olduğu yer yatak odasıdır.
kadınlar erkeklerle nasıl flört ederler ? önce size 1 adım yaklaşırlar sonra 10 adım geri çekilirler. daha sonra 2 adım yaklaşırlar
ve tekrar 10 adım geri çekilirler bu kadınlar tarafından size uygulanan bir taktiktir sizi bu sayede devamlı merakta bırakıp ilginizin üzerlerinde olmasını
sağlarlar. ama bu sefer siz onlarla oynayacaksınız. bu teknik onların içinde kalıcı olarak çok derin bir kaybetme korkusu bırakır. yatağınıza veya başka
rahat bir yere beraber uzandıktan sonra şurda ne var ? diyerek parmağınızla odadaki kapıyı işaret edin. ve şuna benzer cümleler kurun. veya aynısını söyleyebilirsiniz
eğer rol yeteneğiniz iyi ise. ben çok pozitif bir insanımdır bilirsin, ama bi hayal etsene yani şunu kastediyorum yarın ne olur belli olmaz. ne olurdu ? eğer şu kapıdan çıksaydım ve ardımdan kapıyı öyle bir kapatsaydım ki sen o kapıyı bir daha hiç açamasaydın. birdaha gözlerimin içine bakamayacaksın, birdaha asla sesimi duyamıyacak ve bana dokunamayacaksın. bunu söyledikten sonra sevgiliniz size böyle konuşmamanızı istediğini söyliyecek veya negatif bir reaksiyon gösterecektir. bu tepkiyi gösterdikten hemen sonra ona sarılın ve onun iyi hissetmesini sağlayın. ve hemen ardından tekrar ona negatif düşünceler empoze etmeye devam edin. ve şöyle birşey söylerek devam edin. biliyomusun arkadaşıma geçenlerde araba çarptı, bu ne kadar korkunç birşey tahmin edebiliyomusun? ve tekrar odadaki kapıyı göstererek bu kapıyı açmayı başarabilsen bile onu arıyorsun ama hiçbir zaman bulamıyorsun. sevgiliniz tekrar negatif bir tepki göstererek üzülecektir. ardından busefer onu öpün ve duraksayın tuvalete gitmeniz gerektiğini söyleyerek kapıyı "çarparak" odadan çıkın. ve tekniği uygulama sürecini bitirdiniz bundan sonra ne zaman sevgiliniz size zorluk çıkarırsa tartışma yaratmaya çalışırsa ona kapıyı işaret edin. ve böylelike sevgilinizin zihninde onun sizi kaybetme korkusunu kapıyla betimlemiş oldunuz. eğer sizi seviyorsa bunu yaptığınızda sizle tartışmayı kesecektir ve daha ileride bu kapı objesi bilinç altına ekilecektir ve sizinle hiç kavga etmeyecektir.  
Sadece kapı değil herhangi bir objeyi hatta bazı sözcükleri kelimeleri hatta ve hatta anları anıları bilinçaltına ekebilir ve size gerektiği zaman uyandırabilirsiniz
Yaratıcılığınıza kalmış beyler :)

Dark nlp anımsatma
Yaşanılan kötü anları hatırasında kötü yer edinmiş lakapları rezil olduğu bigünü ürkütmeden anımsatmanız kurbanın berbat birkaçgün geçirmesini sağlayacaktır. Hatta naif bir insansa birkaç haftasını bile alabilir depresyona sokabilirsiniz nede olsa beyin geçmiş şimdi ve gelecek arasındaki farkı bilmiyor bunun yüzünden kötü hissettirildiğiniz eziklendiğiniz bir ortama girince enerjiniz düşer. zevkinize kalmış beyler...

Dark nlp yi uygularken sadece kullandığınız sözler yeterli değildir. Ses tonunuz, bakışlarınız, hitabet gücünüz, ikna ediciliğiniz, duruşunuz ve hatta nefes alış verişiniz bile karşınızdakini inandırmakta etkilidir. Sadece sesli iletişim dilini değil aynı zamanda beden dilinizide etkili bir biçimde kullanmanız gerekir. Anlayacağınız dark nlp karanlık, tehlikeli ve zor olanıdır.

.                            08.03.2017
.                               *EŞREF*
EK-A: Dark nlp ile ilgili çıkarım yazısı ve deney günlüğü niteliğindeki yazı üstteki mesaj girdisinde dir.
EK-B:My7 beta eleme yazılarını dark nlp kullanarak yazmıştır.
"Sormayan ve sormaktan çekinen öğrenemez. Bir insana verebileceğin onun almak istediği kadardır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder